8 Mayıs 2013 Çarşamba

Dünyanın Geri Kalanı Vs Ben II


Dünyanın geri kalanıyla kendimi karşılaştırdığım lüzumsuz yazılardan birine daha hoşgeldiniz. Bitstrips'deki "ben" eşliğinde.
Canım sıkıldıkça bunlardan eklemeyi planlıyorum blog'a. Bakalım tahammül sınırlarınızı ne kadar zorlayacağım.
  • Akıllı telefon kullanmıyorum. Kesinlikle henüz ihtiyaç duymadım. Ayrıca anormal pahalı buluyorum. Hayatımda gidip de bir telefona 1000 TL falan vereceğimi de asla düşünmüyorum. Aynı paraya gider kitap alırım, emin olun.
  • Evimde internet yok. 
  • İnternetten dizi, film vs izlemiyorum tabi evde internet olmadığı için. Üniversitedeyken lazım oluyordu ve internet bağlantım vardı ama o zamanlarda da izlemiyordum. 
  • Yani film izleyeceksem gidip DVDsini alıyorum.
  • Son zamanlarda "2 saat film izlemektense 2 saat daha fazla kitap okumayı" tercih ettiğimden pek film izlemiyorum aylardır.
  • Dizi izliyorum, onu da e2'den takip ediyorum. Workaholics bu yılki favorim. 
  • Eskiden ise deli gibi Mad Men izlerdim. İlk sezonunu 10 kere falan izlemiş olabilirim. Reklamcılık adına, yani bir reklam ajansında neler olur adına okulda öğrenmediğim her şeyi o diziden öğrendim!
  • It's Always Sunny In Philadelphia severim.
  • Conan'a bayılırım. Conan'ın yeri ayrı, ama Deon Cole süper zeki bir zat bence.
  • Bu yıl okumadığım Hermann Hesse, Jane Austen kitabı kalmasın diyorum.
Bu kadar şimdilik. Bir başka lüzumsuz paylaşımda görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok: