3 Mart 2016 Perşembe

Yeniler


Bugün pek zor bi gündü birçok anlamda. Eve dönünce gelen kargo baya bi sevindirdi ama. Son bir ay içinde ne zamandır almak istediğim kitapları aldım; iyi oldu. 

Üzülecek şey çok da, sevinecek şey pek az bulunuyor. Bunlar da beni sevindiren ender şeylerden biri olduğu için, yani kitap oldukları için paylaşmak istedim. 

Bunları okudukça yazacağım; hatta birini - evet en kısalarından birini - aç gözlü gibi, sevinçten bugün okudum bile. Ama yazısını eklemeyi düşünmüyorum.

Yazmaktan böyle çekineceğim hiç aklıma gelmezdi.

Neyse.

Selamlar.




3 yorum:

entelkitap dedi ki...

''Üzülecek şey çok da, sevinecek şey pek az bulunuyor. Bunlar da beni sevindiren ender şeylerden biri olduğu için, yani kitap oldukları için paylaşmak istedim.'' Okuyunca gülümsemeden edemedim, ne kadar içten...

Ben de yazmaya çekinir oldum maalesef, ben ettim siz etmeyin :P Severek okuyorum yazılarınızı, her ne kadar yorum bırakmayı unutsam da.

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

@ entel kitap: Ya çok teşekkür ederim, bu aralar böyle biraz sıkıntılı günler... böyle ufak mutlulukları bulmak, paylaşmak bi de sizinki gibi yorumlar almak ne güzel :)

epichan dedi ki...

Merhaba
Baya bir kitap almışsınız. Konularda ilgi çekici benim bazen girmek istediğim sonra vazgeçtiğim konulardan. İki taraflı okumakta güzel bir şey hem sosyal sistemi hemde kapital sistemi karşılaştırmak güzel olacaktır. Bu yazılarınızı okumak için bekliyor olacağım. Bunun yanında tarihsel ve felsefi, o dönemin düşünürlerinin yazılarına da bakmanız daha geniş bir bakış açısı sağlayabilir. Bizde yararlanmış oluruz. Keyifli okumalar.