4 Haziran 2016 Cumartesi

Mahzen


Kendi kitabımı da blog'a koyayım dedim =)

"Mahzen". 21 yaşında yazmıştım bunu. 

Bu ay İthaki Yayınları tarafından basıldı (teşekkürler kendilerine buradan bir kez daha).

Şu an itibariyle internet üzerinden ön satışta. 10 Haziran'da da kitabevleri satışta olacak.

Okumak isterseniz diye bahsetmek istedim.

Görüşmek üzere.


Arka kapak yazısı:

"Evler barınma ihtiyacını değil, insanın terk etme ihtiyacını ortaya çıkarıyordu. İnsan, hayatı boyunca ruhunun bedenini terk edeceği gerçeğine hazırlanmakla delicesine meşguldü. Bazen de başkalarının ruhlarını bedenlerinden ayırmakla." 
Umut Erdoğan'ın ilk romanı Mahzen, bir aile faciasına odaklanıyor. Geçmişin hesabının sorulduğu bu öykü, çocukluk ve yetişkinlik arasındaki köprülerin temelindeki sevgisizliği, dehşeti ve ikiyüzlülüğü sergiliyor. İki kardeşin, İz ve Rıza'nın karanlık dünyasını aydınlatacak ışık, soğukkanlılıkla alınacak intikamlarda gizleniyor. Mahzen, yeraltından seslenen bir roman; bazen çığlık atarak, bazen fısıldayarak…


4 yorum:

mit dedi ki...

Aaa? Hayırlı olsun :) Kitabı görmüştüm ama sizin yazdığınızı bilmiyordum, şaşırdım. Okuru bol olsun.

Nihan dedi ki...

Dün hemen bornova forum a gittim, raftan almanın zevkini yaşamak için, yoktu. Ayın 10 undan sonra hemen alacağım. :)

Kitapsız Kedi dedi ki...

Tebrik ederim :) Çok güzel bir haber bu.

entelkitap dedi ki...

Hayırlı olsun! :)