6 Haziran 2013 Perşembe

Goodreads "Okunacaklar Kitaplar"


Ne okuduğumdan ne yazdığımdan bir şey anlıyorum şu günlerde, aklım hep başka yerlerde, hepimizin öyle.
Bir nebze kafam dağılsın diye (bu belki gereksizdir, bilmiyorum) Goodreads'te biraz zaman geçirdim; "to-read" listesi epeyce uzamış, bir kısmını buraya da aktarayım dedim. Yakın zamanda edinmeyi ve okumayı planladıklarımdan bazılarını yazmak istedim.
  • "Kemik Titreten" Cherie Priest
  • "Cehennem" Dan Brown
  • "Marxism And Literary Critisim" Terry Eagleton
  • "Narcissus And Goldmund" Hermann Hesse
  • "Androidler Elektrikli Koyun Düşler Mi?" Philip K. Dick
  • "PopCo" Scarlett Thomas
  • "Varlık Ve Zaman" Martin Heidegger
  • "Perdido Sokağı İstasyonu" China Mieville
  • "Un Lun Dun" China Mieville
  • "Çocuklar" Patti Smith

Hiç yorum yok: