8 Mayıs 2014 Perşembe

Yeniler


Bu ay yine kitap almayım, birikenleri okuyayım dedim ama kendime laf geçiremiyorum kitap konusunda. Ne zamandır alınacaklar - okunacaklar listemde olan beş kitaba daha kavuştum bu hafta.


Bildiğiniz gibi, Henning Mankell'e tapıyorum. Wallander'ın da bir kaç bölümünü yıllar önce izlemiştim. Ama DVD'sini uzun zamandır bulamıyordum, denk gelince hemen aldım. Tavsiyedir. 


Şemsiye Akademisi'nin yazısını zaten bugün blog'a ekledim. Annem Sen Misin?'i de okumaya başladım. Alison Bechdel'in Cenaze Evi/Şenlik Evi yazısı da aylar önce blog'a eklediğim bir yazıydı, bulabilirsiniz okumak isterseniz. Çok sevdiğim bir yazar, dili de çizimi de tam sevebileceğim şekilde. Ayrıca dramı işlemesi de hayranlık yaratıyor. Bakalım, bu kitabın yazısı nasıl olacak... 


Hiç yorum yok: