4 Şubat 2016 Perşembe

Uzun Aranın Ardından




En son eklediğim yazıda güya o gün içinde başka yazılar da ekleyeceğimi yazmışım ama eklemedim gördüğünüz gibi. 

Üşendim açıkçası. Biraz yoğun ve fazlasıyla kötü geçen iki ayın ardından biraz kafa dinlemiş olabilirim. Hatta kafamı fazla dinlemiş olabilirim zira iki haftalık tatilde sadece iki kitap okudum. Fakat iyi dinlemişim. 

Günah çıkarma gibi bir şey yapıp önümüzdeki birkaç gün içinde yazılarını eklemeyi düşündüğüm kitapları sıralayarak blog'u eski "yaşarken ölmemiş" haline getirmek yolundaki ilk adımımı atayım o zaman:

Jo Nesbo "Kardan Adam"
Thomas Mann "Aldanan Kadın"
John Burnside "Kutup Dairesinde Bir Ev"
Cemil Meriç "Saint - Simon, İlk Sosyolog, İlk Sosyalist"

Bu arada; nasılsınız?

Not: Görselin içerikle alakası yok; bugün çektiğim için buraya ekledim. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aldanan Kadın`la ilgili yorumunuzu merakla bekleyeceğim

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

@ Kitaplar ve Edebiyat: Yine ihmal ettim bloğu, bu hafta içi umarım ekleme şansım olur, teşekkürler.