10 Temmuz 2013 Çarşamba

Anket Sonucu


Blog'da sürekli kitap kritikleri paylaşıyor olmam...
Sizce sıkıcı değil, hatta güzelmiş. Anket sonucu öyle diyor en azından.

10 kişi "güzel/iyi" cevabını işaretlemiş. 1 kişi ise "baya bi sıkıcı"cevabını işaretlemiş.
Katılan herkese teşekkür ediyorum.

Genelde kitaplar hariç yazacak bir şeyler bulsam da yazmaya çekiniyorum, acaba okunur mu, diye düşünüyorum. Yine de ara sıra aklıma gelen bir şeyleri de yazacağım sanırım. Mesela şu içinde olduğum günler gibi, okumaya nasıl olduğunu anlamadan ara verdiğim bir dönemde, kitaplar hakkında olmasa da yazacak bir şeyler bulabiliyorum bazen. Bazen.
Okumaya nasıl ve neden ara verdiğim ise başka bir yazının konusu. Gündemdi, kişisel gündemdi derken elimde hala Zamyatin'in Biz adlı kitabı sürünmekte. Kitabın elimde, özellikle koltuğun dibindeki sehpanın üzerinde neredeyse haftalardır sürünmesi resmen vicdanımı sızlatıyor ama bir satır dahi okumak istemiyorum. Bu kitaptan kaynaklanan bir şey de değil üstelik, okumaya başladığımda gayet hevesle okuyordum ancak çat diye, hatta pat diye birden gitti okuma hevesi. Okumaya odaklanma da gitti haliyle. Gazetede bir köşe yazısını bile zor okudum, yarısında bıraktım hatta geçenlerde.
Her neyse. Anket sonucu yazacağım derken sızlanmaya döndü bu yazı.

Note: Image in that post is from http://weheartit.com/entry/67723394


Hiç yorum yok: