10 Temmuz 2013 Çarşamba

Yazın Kalan Günlerinde Okunacaklar


Tatilde okunacaklar, diye başlık atayım istedim ama aslında yazın ortasına geldik ve ben tatil için yeni izin aldım. Ve o tatilde de aslında pek bir şey okumayı planlamıyorum. Yine de çantada bir kaç kitap için her zaman yer olacak, sıkışa tepişe o çantaya o kitaplar sığdırılacak, o ayrı.
Bahsettiğim gibi bir kaç haftadır okumuyorum. Okuyamıyorum. Okumaya odaklanamıyorum. Pis bir duygu. Hele ki çok okuyan biriyseniz. Birden allak bullak olabiliyor bir şeyler. Her neyse.
Bir kaç blog'da gördüm, ben de paylaşmak istedim okumayı planladıklarımı.
Siz de kendi listenizi paylaşabilirsiniz.
  1. "Ölülerle Konuşmak" Harry Bingham
  2. "Buz Prenses" Camilla Lackberg
  3. "Edebiyat Kuramları" Terry Eagleton
  4. "Anansi Çocukları" Neil Gaiman 
  5. "Coraline" Neil Gaiman (Bunu henüz almadım)
  6. "Kıyamet Kitabı" (Evet, bunu da almadım!)
  7. "Subliminal" Leonard Mlodinow (Bugün kitapçıda biraz okudum, alacağım!)
  8. "Nemesis" Jo Nesbo
Liste şimdilik bu. Unuttuklarım varsa eklerim.

5 yorum:

pinuccia dedi ki...

Hazır "Yazın Okunacaklar" listesi yapmışken Okuma Şenliği'ne de katılmak istersiniz belki: http://pinucciasbooks.blogspot.com/2013/07/2013-yaznda-hem-okuyalm-hem-eglenelim-mi.html

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

Hemen göz atıyorum, teşekkürler =)

Sakız Ceviz Deniz dedi ki...

Ne okusam diye araştırırken blogunuza rastladım. Doğrusu çok beğendim tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Ne okusam diye araştırırken blogunuza rastladım. Doğrusu çok beğendim tebrik ederim.

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

Sakız Ceviz Deniz : Çok teşekkür ediyorum.