13 Haziran 2015 Cumartesi

Kitap Blog'uyla İlgisiz İçerik: Resimlerim

En son İstanbul'dan taşınmadan kısa bir süre önce gidip suluboya defteri almıştım, aldığım gün de içine bir resim çizmeye başlayıp yarım bırakmıştım.

Yaklaşık 10 ay sonra, bu sefer başka bir şehirde, o resmi tamamlamaya karar verdim. Resim olduğu gibi aklımdaydı, tamamlamam çok kısa sürdü.

Son yılın aşırı yoğunluğu, son zamanların da gittikçe artan yoğunluğu başıma vurdu sanırım dersten kafamı kaldırır kaldırmaz çay kahve vs molası verdiğimde sürekli resim yaptım geçtiğimiz iki hafta hemen her gün.

En yakın arkadaşımın da boya kalemlerini alıp gelmesiyle resmen SAN'AT dolu akşamlarda bolca çene çalma, siyaset, alakasız ve bağlantısız konular konuşup resim yaptık.

Şu sıralar yine, mesela bu yazıyı ekledikten sonra yine derse döneceğim ve bu sefer, bir süre daha değil resim yapmak, boyalara elimi uzatmak için bile zamanım olmayacak.

Kitap blog'uyla zerre alakası olmayan ve hepsi birbirinden kötü ve neredeyse aynı olan resimlerimi sizlerle paylaşmayı neden istedim bilmiyorum, bir sebep bulamazsam en kötü "taslağa dönüştür" derim olur biter. Instagram'dan takip edenler zaten bu resimleri görüp bir acı yaşadı, kimse eksik kalmasın, blog'un takipçilerine de bir yaz günü kabusu olayım istedim belki de, kim bilir =)

İç dünyalara sevgilerle.


Not: İçlerinden biri, en yakın arkadaşımın "benim de resmimi yap" demesi üzerine yapıldı; diğer ikisi de iki farklı arkadaşımın isteği üzerine. Tahmin etmek isteyen etsin; sizce hangisi 15 yıllık arkadaşımın portresi? =) 
















2 yorum:

Kitapsız Kedi dedi ki...

Çok kanlı bir "iç dünya" görüyorum :D

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

@ Kitapsız Kedi: Aynı günlerde sürekli dişçiye gidip geliyordum, ondan da olabilir. Ya da aşırı ders çalışmaktan dudakları kemirmekten :D