10 Kasım 2013 Pazar

Kitaplıktan Kareler: Kasım 2013'te Kitaplığa Katılanlar

Pazar sabahı erken kalkmanın sonucu olarak ne yapsam ne yapsam diye evde dönüp dururken kendimi iş çıkardım. Blog'a bi hayrım olsun dedim. 

Bu ay aldığım kitapları paylaşayım dedim. Umarım unuttuklarım yoktur. Ev sahafa döndüğü için, koltukta benden çok kitaplar oturduğu, masa, sehpa kitap dolu olduğu için ve baya bir dağınık göründükleri için arada kaynayanlar olmuştur bence.



Son zamanlarda kafa olarak aynı seviyede olduğumu bangır bangır ilan etme densizliğine giriştiğim Philip K. Dick ve üç kitabı... Şizofreni Ve Değişimler Kitabı'nı okudum, "Aksın Gözyaşlarım" Dedi Polis'i okumaya ise dün başladım. Hemen bir gerçeklik sorgusu tohumları atıldı, iyi de oldu. 


Henning Mankell. Okumaya kıyamadığım yazar ve yeni çevrilen kitabı. Ortada ise Julia'nın 2. kitabı. Çizgi roman kontenjanından. Son olarak ise Neil Gaiman'ın çocuğuna yazarken bizlere armağan ettiği Koralin Ve Gizli Dünya. Huzursuz Adam hariç (çünkü okumadım) diğer iki kitabın yazısı blog'da.


Yine çizgi roman kontenjanından Blacksad 1 ve Blacksad 2. Karizmatik kedi dedektifimizin ikinci macerasını sakladım, canım sıkkınken okuyacağım. 


Son olarak Sandman'ın ilk kitabı Düş Müziği. Yeni bir manyaklığa doğru yelken açacağım sayesinde. Sağol Gaiman!

Hiç yorum yok: