27 Eylül 2014 Cumartesi

Kitaplıktan Kareler: Eylül Ayından Kareler

Son on gün içinde kitaplığa eklenenlerden bir kaç kare paylaşayım dedim. 


Defter.... Evet kitap değil :) Ama kedili desenini görünce alayım dedim, Beşiktaş'taki Kabalcı'dan aldım. Evden her çıktığımda Kabalcı'ya uğradım resmen son bir hafta içinde. Kalem, kitap, defter... Böyle bakıyorum dakikalarca.


Yordam Kitap'tan üç kitap; ikisini bitirdim, şimdi Salka Valka'yı okuyorum. Kızıl Yıldız yazısını blog'da bulabilirsiniz. İlahi Komedya Manga yazısı ise çok yakında. 


Say Yayınları'ndan üç kitap... İtaatsizlik Üzerine'nin yazısı yakında blog'da; kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Altını çize çize okudum, çok beğendim.


Omega Yayıncılık'tan kayıp kıtalar, bilinmeyen kültürler hakkında bir kitap Kayıp Uygarlıklar Muamması; yazısını blog'da bulabilirsiniz. Diğer kitabı ise henüz okudum. Okur okumaz yazısını blog'a ekleyeceğim.


Nasıl oluyor anlamadım ama bende galiba eksik 3 ya da 4 Agatha Christie kitabı var. Ya da 2. Çok net konuştum evet! Daha önce bahsetmişimdir, bende mesela bir Agatha Christie kitabının ilk baskısı, İngilizce baskısı, otuz yıl önceki baskısı ya da on yıl önceki baskısı... Yani aynı kitaptan üçer dörder tane bile var. Baya delisiyim kendisinin. 2000 yılı öncesi Türkiye'de basılan kitaplarını topluyorum çünkü. Neyse. Fakat bu kadar delisi olmama rağmen bu kitap sanırım bende yoktu. Aldım garanti olsun diye.
Diğer ise İblis ve Şeytan gibi diğer iki kitabın yazarundan; Lucifer. Ne zamandır almak istiyordum, Kabalcı'da %30 indirimdeydi, fırsatı kaçırmadan aldım.



Hiç yorum yok: