27 Şubat 2015 Cuma

Kitaplıktan Kareler


Ne zamandır "kitaplıktan kareler" paylaşmıyordum. Terry Eagleton'ın bu gece bitirmeyi ve yarın sabah yazısını blog'a koymayı planladığım kitabı "Hayatın Anlamı"nı okuyordum ki... Birden gözüne ışık tutulmuş ışık sevmeyen herhangi bir canlı gibi irkildim ve bu fotoğrafı paylaşmaya karar verdim.

Instagram ya da Tumblr hesabından daha önce paylaştığım bir fotoğraf, üzerinden zaman geçti ama yanlış hatırlamıyorsam bu kitaplardan sonra son bir aydır yeni kitap almadım. Dün en son dr.com.tr'deki sepete onay verip, yeni bir yığın kitap alacaktım ama sonra üşendim. Kalkıp çantadan cüzdanı falan çıkarmaya üşendim. Yarın üşengeçliğim geçer belki. (Bu arada kafanızda hareketsiz bir kütle imajı çizmek istemem, yarım saatten fazla falan sabit duramayan biriyim, ama o çantadan o cüzdanı çıkarmak var ya... Of, ne zor. Çünkü çantam darmadağınık bir halde - HAYIR dağınık da değilim. Neden bu yazı zıvanadan çıkıyor şu an onu da bilmiyorum.)

Bence, fotoğraftaki kitaplar ve 23 yaşındayken aldığım oyuncağa bakalım.

Her birinin yazısı yakın zamanlarda blog'da olacak. Oyuncağın yazısı hariç. Oyuncağa yazı yazmak istemiyorum. Oyuncağın adı var ayrıca, o da ayrı bir konu olabilir ama yazmayacağım.

Bence ben artık kitabı okumaya döneyim.

İyi geceler. İyi okumalar. 

Hiç yorum yok: