9 Mayıs 2013 Perşembe

D&R'da Can Yayınları


Twitter'da bahsetmiştim, D&R'da Can Yayınları'nın bazı kitapları sabit fiyat, 5 TL'den satılıyor bugünlerde.
Üstelik aralarında 2012 basımı kitaplar da var, ilk aklıma gelen "Markiz" mesela.
İş yerim dolayısıyla Kanyon D&R çok yakın olduğundan, öğle araları gezmek için genelde oraya gidiyorum, hem kitaplara bakıyorum hem de kendimi tutamadığım zamanlarda kitap alıyorum.
E bu indirimi de kaçırmayım dedim. İki gün önce gittiğimde iki kitap almıştım ama bugün yine gidip belki yeni bir şeyler eklemişler diye bakmak istedim. Eklemişler. İki kitap daha aldım.
Aldıklarımı yazayım dedim.
  • İhanet - Karin Alvtegen (Bu yazarı İskandinav polisiyelerini araştırırken görmüştüm ilk, D&R'da da görünce kaçırmadım aldım hemen)
  • Yitirilen - Karin Alvtegen
  • Huckleberry Finn'in Serüvenleri - Mark Twain
  • Sayfiyede - Anton Çehov
Şimdilik bu kadar. Yarın da gitmem umarım, umarım. 

2 yorum:

kahlan_amnell dedi ki...

Marc Levy (İlk Gün/İlk Gece) ve Marquez'in hayalini kuruyorum ben :(

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

Yine farketmedim onları yahu.