29 Mayıs 2013 Çarşamba

Yarım Bırakılan Kitaplar


Nasıl başardım bilmiyorum ama huyum olmamasına rağmen yarım bıraktığım kitaplar oldu bu yıl. Böyle bir huyum hiç yoktu, neden çıktı nasıl oldu ben de anlamadım. Okumayı sevmeme rağmen nasıl bunu yapıyorum acaba.
  • Dune (1.Kitap): Bu kitaba başlayalı bir yılı geçti! Ama okumuyorum. Okuyamadım değil yani. Seriyi okumayı erteledim ama haliyle kitap bir kere yarım kalmış oldu işte.
  • Dostoyevski "Amcamın Rüyası": Dostoyevski seven bu insan bu kitaba dayanadı. Neden bilmiyorum. Galiba bitiremeyeceğim.
  • Neil Gaiman "Fragile Things": Ocak ayında başladığım bu kitap da bitmedi. Bunun sebebi diğerlerinden farklı, kitap geç bitsin diye ara ara okuyorum. 

Geçen hafta hastalık sebebiyle evdeydim; o arada başlayıp bıraktıklarım ise bir utanç tablosu;
  • Jane Austen - Akıl Ve Tutku
  • Tolstoy - Hacı Murat
Jane Austen'i sevmeme rağmen belki kitapları arasına daha uzun aralar koymak gerekir, bu kitabın ilk yüz sayfası içinde sıkılmaya başladım. Bir süre sonra tekrar okumayı deneyeceğim.

Tolstoy'u yarıda bırakmak ise büyük rezaletti. Değinmeyeyim daha fazla. Onu da okuyacağım.

Note: Image in that post is from http://weheartit.com/entry/62701358/via/DannyGuardia


Hiç yorum yok: