22 Kasım 2014 Cumartesi

Bu Hafta Sonu Ne Okuyorum?

Bunların hepsini aynı anda okuyorum. Böyle "aynı anda okuyorum" diyince kendimi ahtapot gibi hissettim. Aynı anda altı göz de ekleyin, oldu. O benim. Ama öyle değil; birini okumaya başlıyorum ama baktım daha fazla devam edersem okuduğumu anlamayacağım, diğerine geçiyorum. Mesela "Kayıp Kız" çok güzel bir mola oluyor bana; sürükleyici bir hikaye ki hem de nasıl... Belki şimdiden filmini izleyenleriniz vardır ama ben filmi izlemeden kitabı okumak istedim. (Bu arada "Gone Girl" filminin yönetmeni David Fincher'e olan hayranlığımdan bahsetmiş miydim?)

Bu kitapların hepsi birbirinden güzel; dün aşırı okumaktan başıma ağrılar girdiği için sabah kadar uyumadım ve şu an Jr. Ghoul şeklinde geziyorum. (Ghol yazınca aklıma Ghost geldi; bu vesileyle size de bir Ghost Live önereyim; hangisi denk gelirse gelin izleyin/dinleyin derim ama Graspop performansları ilk aklıma gelen.)

Neyse, bu hafta sonum böyle geçiyor. Zaten neredeyse her günüm masadaki kitap yığını arasında kaybolmakla ve çay-kahve içip, kediyle (Kedim hakkındaki bir yazıyı okumak ne kadar istersiniz bilmiyorum ama hafta içi kısacık bir yazısını ekleyeceğim) oynamakla geçiyor.

Sizin nasıl gidiyor? Neler okuyorsunuz?

2 yorum:

entelkitap dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş, eline sağlık :)
Kayıp Kız'ı okumadım/izlemedim. Ama David Fincher'se yönetmen, büyük ihtimalle film de güzeldir-David Fincher yazını da severek okudum bu arada, belirteyim :D-.
Kedi yazısı şahane olur, merakla bekliyorum :3
Bizim de sınav haftası başlayacak bir hafta sonra, onun ağırlığı içimde. Biraz da bunun etkisiyle, bir süreliğine okumayı bıraktığım, Hermann Hesse'nin Çarklar Arasında kitabını okumaya geri döndüm. İçim acıdı, nitekim kitap durumumu özetliyor bir bakıma, sadece benim değil aslında, tüm öğrencilerim, tüm insanların durumunu. Öyle işte. Sevgiler :)

Kareler Ve Sayfalar dedi ki...

@entelkitap: Teşekkür ederim, beğenmene sevindim =)
Valla Kayıp Kız'ı merak ediyorsan gerçekten önce kitabı oku, kitap baya uzun, kesin büyük bir kısım, bir takım detaylar filmde detaylı ele alınamamıştır... Gerçi izlemeden nasıl yorum yapıyorum böyle, o da ayrı bi konu.
Sınavlarda başarılar =)